måndag 16 juni 2008

Det är mycket nu...semester?!


Mycket som skall bli färdigt innan folk går på semester, själv brukar jag inte hålla riktig semester, man skriver ju liksom hela tiden... Fast just nu skriver jag inget eget alls varken prosa eller poesi. Håller på och arrangerar litterära kryssningar med galeasen Albanus, (Kom med!) Franciskusfest på Kökar (Hjärtligt välkomna!), Ny Tids poetkalender (Köp den i höst!) och så skriver jag programtexter och raggar författare för Helsingfors och Göteborgs bokmässor (dit kan ni väl också släpa er sen i höst...)

1 kommentar:

Edit sa...

Det där med att jobba mer eller mindre hela tiden är lite nytt för mig och något jag känner att jag borde ventilera med andra frilansare/skribenter/oregelbundna mångsysslare. Inser att det är mycket jag måste lära mig hantera. Man lär sig kanske så småningom? På ett sätt är man mer ledig än de flesta trots att man aldrig har semester. Tror jag återkommer i ämnet!