onsdag 5 januari 2011

Gott nytt år!

Jullov för barnen kombinerat med nytt jobb för mig har gjort att det har blivit dåligt med reflekterandet här på bloggen. Förlåt alla följare och tack Anders W för påpekandet =).

Just nu har vi intensiv repetitionsperiod för Robert Liewendahls nya pjäs Arvet. Premiär 21.1. Jag repar på förmiddagarna och församlingsjobbar på eftermiddagar och kvällar. Sen 1.1 är jag halvtidsanställd församlingsassistent i Finström-Geta och jobbar delvis kvar även i Sund-Vårdö. De yngsta barnen har varit hos sin far sedan nyårsafton, så jag har kunnat arbeta, men jag har knappt hunnit svara på mejl eller annat vardagligt (bloggat).

Idag kom mamma och pappa hit. Pappa skottade upp uppfarten och mamma slängde ut den barrande granen, sen lagade hon fin-fin trettondagsmiddag.

Det är mycket känslor nu både på och utanför scenen, måste hushålla med själsresurserna. Föröker sova, äta och andas ordentligt. Svårare än man tror ibland.

Inga kommentarer: