söndag 26 oktober 2008

Mässbubbel och jobbansökan!

Är ganska slutkörd, men mycket nöjd med årets bokmässa.
Har hunnit med allt och klarat alla intervjuer med hedern i behåll, tror jag.
Om man vill följa mig denna dag på mässan så kan man gå in på Helsingin sanomats hemsidor/kirjoja och klicka på bildspel med mig.
Det är inte så lätt att landa i vardagen efter detta. Skall till Åbo imorgon på möte och sen hem till vardagen. Jag har två månader kvar av mitt arbetsstipendium, sen måste jag börja jobba om jag inte hittar nåt bra extraknäck. Jag är nästan lite desperat vid det här laget. Boken är inte ens på hälft. Jag har ett års arbetsstipendium kvar, men det räcker inte ekonomiskt om jag inte får nåt deltidsjobb eller nåt bra projekt som kan ge en liten biinkomst. Jobb sökes alltså!

Inga kommentarer: