söndag 25 oktober 2009

Mycket trött i ögat



4 mässdagar, publikrekord i Helsingfors, bra försäljning, nöjda författare.
25 författarskap har jag satt mig in i, nu från och med idag får jag läsa VAD JAG VILL några månader framåt.
Mina fötter värker (hade idiotskor, snygga , men obekväma) mina ögon värker, min nacke värker, men roligt var det! Alla fina, kloka författare! och så många bekanta i publiken som man bara han heja åt: Mia F, Mia Ö, Netti, Lina, Maria, Malin S, Nika L, Tom, Åsa S-A, Matto, Madickens mamma, Karin, Puck, Caterina, Camilla A mfl mfl
Boken lever i högsta välmåga. Mycket jobb, men också lite roliga fester: svenska ambassaden (ingen tafstade mig veterligen), jag gick strumpfota genom staden till efterfesten... Tapas med Söderströms författare i lördags.
Ikväll är det teve, hamburgare och sen ett varmt bad.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men det är skönt att du kommer hem nu =3

Koko sa...

Du hade en hemskt snygg klänning också, jag blev så glad av den:-)

Jag sa nog hej (stod i Ny Tids monter), men insåg sen när du rusat iväg att jag nog borde ha presenterat mig ordentligare, vet inte om jag nånsin gjort det... det var jag med den röda vänstertröjan.