onsdag 27 januari 2010

Kapitel 1


Jag har tagit det mycket lugnt några veckor. Det behövdes. Har skrivit lite nu och då på mina projekt. Plötsligt idag insåg jag att kapitel ett i husboken är färdigt. Farstun är så att säga avsopad. Nu får jag ta itu med köket. Roligt!
Har burit in några extra famnar ved eftersom Storstormen är på väg. Vi brukar klara oss från strömavbrott, men det viner ordentligt i knutarna och det skadar inte att vara redo.

(På bilden ett Ellos-skåp som pimpats med nya handtag, spets och mina fina burkar)

3 kommentarer:

Mari Koli sa...

Underbart! Jag är så glad, så glad över att du kommit igång! PoK, mari

Anonym sa...

jag hoppas du har dina bilder i husboken också. Så fina! M:s favoritprogram på tv är Antikrundan...Ett fascinerande koncept eller vad man ska kalla det. Igår var där en man som samlade på citruspressar, han verkade mycket lycklig med sin samling.många kramar, mik

Isabella sa...

Jag har gett dig en "award" på min blogg. Feel free att strunta i den.

Jag är så nyfiken på husboken!