torsdag 25 november 2010

Racerdag

Vi försov oss i morse (igen) men jag fick bilen utsparkad ur snödrivorna och alla ungar till respektive skolor i tid! Så till Mariehamn och hämta böcker, via Nya Åland på intervju (ljuvlig arbetsplats!), så hem och skriva andakt, till Tallgården i Sund och hålla den, sjunga och tala med gamlorna där. Passade på att ha arbetsmöte med Juanita när vi ändå sammanstrålade, så snabt till eftis efter Klara, handla mat och så iväg på rotarymöte för att berätta om nya boken.
Jag var gäst på Godby rotary för 25 år sedan !!! Då hade jag vunnit en skrivartävling för ungdomar, hå-hå ja-ja vad man känner sig gammal när man kan skriva om sånt man gjort för 25 år sedan... Jag sålde slut på alla böcker jag hade med mig. Roligt!
Så snabbt hem och göra läxor med ungarna förbereda adventssamling för Sunds skola, kolla mejlen och nu sova!

Inga kommentarer: