torsdag 29 september 2011

Dagens mobiltelefoner...

Nackdelen med att vara borta är att det är så mycket att göra när man kommer hem, både på hushållsplan och på jobbet. Nu har jag full panikbrådska med årsboken Sankt Olof, månne det inte blir en bok i år också, men få se om den hinner ut till jul...

Skulle helst bara gå och höstpåta i trädgårdslanden, bära in ved och sånt höstbestyr.

Bytte min nya mobiltelefon mot mellandotterns dito, den höll i tre dagar efter garantireparationen... Grrrr, blir galen på alla kontakter som skall flyttas över och alla nya kommandon man skall lära sig. Dessutom verkar Alvas gamla mobil så stendöd så jag knappast får ut alla fina bilder jag tog i Göteborg och på Öckerö. Förr höll mobiltelefonerna mycket längre! Alvas var fuktskadad men de fick igång den igen, men nu är det nog bara att betrakta den som ett hopplöst fall. =(

1 kommentar:

Paul sa...

Välkommen hem! Mellandottern har haft det bra här ute på Kökar(om jag har förstått henne rätt)Full fart mest hela tiden. Kram!