söndag 17 juni 2012

Åååååå!!!!

Jag är nog lite kär... Hade ett otroligt bra och inspirerande möte i Stockholm idag. Fick klappa en guldsbagge som låg som papperspress i en bokhylla i en tambur och fick en varm och hjärtlig lycka till kram av en av mina stora förebilder. Projektet är långt ifrån i hamn, men nu finns det i alla fall synnerligen goda förutsättningar. Dessutom var vi effektiva, precis i min smak: Ålandsdelegationen var i Stockholm 10.30 (lokal tid) efter att klockan ringt 6.15 i morse, kl 12 var vi klara och 13 tog jag bussen till Kapellskär, hemma igen kl 18.15 lokal tid. Jag hann både äta med barnen, packa med två av barnen, vända komposten och gå trädgårdsrunda innan det blev kväller. Och på resan hem hann jag både dinera med diverse galna Vättern-runt cyklister och snabbt kasta ner scen-skisser. I Stockholm var det hällregn, men nu skiner solen på Åland. Argh! Jag är så glad att jag kunde explodera!

Inga kommentarer: