fredag 24 april 2015

Svoooosch!

Så var den arbetsveckan slut, fattar inte vart tiden tar vägen!
Idag har jag inte ens hunnit klä på mig, sitter i mjukisbyxor och natt t-skjortan, steg bara upp och satte mig vid datorn och började jobba. Scrollade just igenom min blogglista och konstaterar att det finns en anledning till att jag inte exponerar mig själv så mycket på bild här på bloggen. Ingen Underbara Clara, Elsa Billgren eller fina Liz här inte... Säckiga mjukisbyxor och håret på ända.

Det var inte manusjobb idag, utan kontorsdito: Redovisningar, e-post, fakturering, betala räkningar, skriva jobblista för nästa vecka (fast jag måste nog fuska och jobba lite helg ändå).

Nu måste jag väl dra en borste genom håret och fara och helghandla. Imorgon kommer min kusin Laura från Vasa hit med faster Ulla, de skall hämta en valp och mellanlandar här.

Inga kommentarer: